Jesteś tutaj:
Strona główna »
Dla dzieci i młodzieży »
Zima
Reprezentujesz księgarnię lub wydawnictwo? Skontaktuj się z nami!  Logowanie / Rejestracja

Zima

Dla dzieci i młodzieży

Cena: 18,00 PLN

Format: 203x143
Liczba stron: 64
ISBN: 9788363122553
Autor: Jarosław Żukowski
Język: polski
Wydawnictwo: Siedmioróg
Oprawa: Miękka


Malowanki są atrakcyjną i rozwijającą zabawą dla najmłodszych dzieci. Uczą dziecko zarówno sprawności manualnej, jak i rozpoznawania przedmiotów najbliższego otoczenia i kojarzenia kolorów.
Każda malowanka z serii skoncentrowana jest wokół jednego tematu.


Ilość

Kontynuuj zakupy   do koszyka
Powiadom znajomego   Pokaż kartę produktu
Dodaj opinię

Klienci, którzy kupili: Zima, kupili również:

„Łupaszka” „Młot” „Huzar” Działalności 5 i 6 Brygady Wileńskiej AK 1944-1952
Autorzy w efekcie długotrwałych badań opracowali pierwszą bodaj, tak szczegółową i dokładną monografię jednego z najważniejszych zgrupowań polskiej antykomunistycznej partyzantki okresu lat powojennych.
145,95 PLN
366 Obiadów - praktyczna książka kucharska (miękka oprawa)
*Limitowana edycja dla koneserów* 366 Obiadów… książka kucharska z początku XX wieku napisana przez autorkę „Kucharza krakowskiego” – Marię Gruszecką. Zawiera wypróbowane przepisy smacznych i zdrowych potraw, ciast, kremów, konfitur, soków, likierów oraz praktycznych porad wraz z dyspozycjami obiadów na każdy dzień roku. Reprint niniejszego wydania z 1930 r. pozostaje wciąż aktualnym źródłem przepisów kuchni staropolskiej, z biegiem lat pozycja to wielokrotnie wznawiana i uzupełniana przez autorkę - zagościła niemal w każdym krakowskim i galicyjskim domu.
39,90 PLN
366 Obiadów - praktyczna książka kucharska (oprawa twarda)
366 Obiadów… książka kucharska z początku XX wieku napisana przez autorkę „Kucharza krakowskiego” – Marię Gruszecką. Zawiera wypróbowane przepisy smacznych i zdrowych potraw, ciast, kremów, konfitur, soków, likierów oraz praktycznych porad wraz z dyspozycjami obiadów na każdy dzień roku. Reprint niniejszego wydania z 1930 r. pozostaje wciąż aktualnym źródłem przepisów kuchni staropolskiej, z biegiem lat pozycja to wielokrotnie wznawiana i uzupełniana przez autorkę - zagościła niemal w każdym krakowskim i galicyjskim domu.
49,90 PLN
5 x dlaczego
Książka „ 5 x dlaczego” to pierwsze tak wnikliwe studium użycia jednej z najbardziej popularnych metod rozwiązywania problemów w Polsce a być może na świecie. Metoda ta znana od lat 30 tych ubiegłego wieku jest standardem obowiązującym w Zarządzaniu Jakością, Lean Management, Total Productive Maintenance czy też Six Sigmie. Jako element składowy metoda występuje w filozofii Kaizen oraz tak znanych podejściach do rozwiązywania problemów jak FMEA, G8D Forda, Kobetsu Kaizen, RCA czy FTA. Wielu fachowców uważa kulturę jej stosowania jako podstawowy czynnik Toyota Production System.
42,00 PLN
Aby wybaczyć. Poradnik dla rodzin alkoholików
Inspiracją do napisania książki stały się cotygodniowe spotkania rodzin alkoholików w Ośrodku Terapii Uzależnień IPiN w Warszawie.
26,50 PLN
Ale kawał
Książeczka zawierająca 200 dowcipów, adresowana do młodych czytelników. Oryginalne, niekiedy absurdalne dowcipy zapewnią doskonałą rozrywkę w czasie dziecięcej zabawy czy spotkania towarzyskiego, a także umilą długą podróż na wakacje czy drogę do szkoły.
9,99 PLN
Alicja w Krainie Czarów
Alicja w krainie czarów to książka od dziesięcioleci należąca do ścisłego kanonu literatury światowej - nie tylko tej dziecięcej. Jej znajomość, także dzięki licznym opracowaniom adresowanym dla dzieci - w tym filmom i animacjom - jest powszechna niemal na całym świecie.
24,00 PLN
Allotopie. Topografia światów fikcjonalnych
Książka Allotopie. Topografia światów fikcjonalnych powstała z bardzo przyziemnej potrzeby: stworzenia swego rodzaju kompendium zbierającego teorie fikcji i narracji przydatne w analizowaniu literatury fantastycznej i światotwórczej. W odróżnieniu jednak od większości typowych monografii fantasy i SF tutaj głównym celem stała się próba zrozumienia fenomenu tytułowej allotopii – czyli takiego osobliwego świata, który mimo całej swej fantastyczności dąży do ukazywania się czytelnikowi jako wręcz bardziej realny aniżeli świat rzeczywisty. Z tej jednakowoż racji, że allotopia jest raczej rodzajem fikcyjnego świata niż gatunkiem czy nawet konwencją, przywoływane w książce powieści i cykle powieściowe – m.in. Płasklandia Edwina Abbotta Abbotta, Silmarillion J.R.R. Tolkiena, Peanatema Neala Stephensona czy Inne pieśni Jacka Dukaja – ukazują konieczność interdyscyplinarnego otwarcia badań literaturoznawczych, którym przychodzi nieraz kapitulować przed złożonością obecnych w nich konstrukcji narracyjnych. Opisywany tu szczególny przypadek fantastyki światotwórczej ma w konsekwencji niewiele wspólnego z typowym zabiegiem fantastyki, porywającym czytelnika z przydomowego ogródka do „nibylandii” i dziedziny ułudy – za to o wiele więcej ze świadomym zamieszkaniem w „nigdylandii”, i to w dodatku z wszelkimi konsekwencjami wydziedziczenia z wszystkiego tego, co naturalne, prawdziwe, faktyczne, swojskie i znajome.
39,00 PLN
Arduino i projekty Lego
Dostępne w 24 godziny
Zobacz, jak połączyć dwa najbardziej popularne narzędzia do budowy i zabawy - Arduino i LEGO - by tworzyć zabawne i interesujące gadżety, takie jak kryształowa kula z czujnikiem RFID, konstrukcje LEGO wyposażone w sensory, a nawet sterowany przez Arduino pociąg LEGO.
39,90 PLN
Arteterapia. Od rozważań nad teorią do zastosowań praktycznych.
"Prace i dorobek zespołu współpracującego z prof. Karolakiem są dobrze znane w Polsce i poza granicami kraju. Kolejne konferencje i spotkania oraz inicjatywy wspierające ruch związany z arteterapią pozwalają mieć nadzieję, że uzyskiwać ona będzie coraz większe znaczenie w Polsce.
50,00 PLN
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
Prezentowany podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili w nim: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe.
69,90 PLN
Baśnie i legendy różnych narodów
Nowy, bogaty zbiór zawiera najpiękniejsze i najpopularniejsze baśnie i legendy różnych narodów. Są to opowieści, w których obok bohaterów z rzeczywistego świata występują dobre i złe duchy, zaczarowane królewny i czarnoksiężnicy. Książka stanowi ciekawą, rozwijającą wyobraźnię lekturę dla dzieci, a także pomoc w realizowaniu programu szkolnego dla nauczycieli.
32,00 PLN