Jesteś tutaj:
Strona główna »
Kultury obce »
Język hindi. Część I. Kurs podstawowy
Reprezentujesz księgarnię lub wydawnictwo? Skontaktuj się z nami!  Logowanie / Rejestracja

Język hindi. Część I. Kurs podstawowy

Kultury obce

Cena: 45,00 PLN

Format: 165x235
Rok wydania: 2009
Liczba stron: 268
ISBN: 978-83-61203-04-9
Wydawnictwo: Akademickie Dialog
Język: polski
Autor: Stasik Danuta
Oprawa: Miękka


Podręcznik zawiera zasób podstawowych wiadomości z gramatyki współczesnego standardowego języka hindi wraz z praktycznym materiałem ilustracyjnym w postaci tekstów, dialogów i ćwiczeń.

Warszawa 2006, wyd. III, poprawione i uzupełnione
Warszawa 2009, wyd. IV, poprawione


Ilość

Kontynuuj zakupy   do koszyka
Powiadom znajomego   Pokaż kartę produktu
Dodaj opinię

Klienci, którzy kupili: Język hindi. Część I. Kurs podstawowy, kupili również:

„Łupaszka” „Młot” „Huzar” Działalności 5 i 6 Brygady Wileńskiej AK 1944-1952
Autorzy w efekcie długotrwałych badań opracowali pierwszą bodaj, tak szczegółową i dokładną monografię jednego z najważniejszych zgrupowań polskiej antykomunistycznej partyzantki okresu lat powojennych.
145,95 PLN
100 Testów z gramatyki angielskiej (POZIOM WG CEF: B2-C1)
100 TESTÓW Z GRAMATYKI ANGIELSKIEJ to doskonale znany uczniom, studentom i nauczycielom obszerny wybór egzaminacyjnych zadań testowych na poziomie od średniozaawansowanego do zaawansowanego.
69,00 PLN
Aby wybaczyć. Poradnik dla rodzin alkoholików
Inspiracją do napisania książki stały się cotygodniowe spotkania rodzin alkoholików w Ośrodku Terapii Uzależnień IPiN w Warszawie.
26,50 PLN
Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw. Dobre praktyki rządów. Strategie wsparcia w Dolinie Krzemowej
W książce został przeanalizowany wpływ rządowych programów aktywizowania internacjonalizacji rodzimych przedsiębiorstw na działania podejmowane przez te przedsiębiorstwa. Autor przedstawił więc: zależności między programami rządowymi a internacjonalizacją działalności firm, rolę państwa w procesach internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw, dobre praktyki w aktywizowaniu internacjonalizacji europejskich małych i średnich przedsiębiorstw, rozwiązania aktywizujące ekspansję polskich firm technologicznych w USA.
54,90 PLN
Aktywność inwestycyjna polskich przedsiębiorstw za granicą - czynniki i skutki
W książce na podstawie badań pokazano zagraniczną działalność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw. Autorzy przedstawili: skalę i strukturę bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich przedsiębiorstw, czynniki oddziałujące na aktywność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw za granicą, wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na ryzyko działalności podmiotów inwestycyjnych, metody oceny efektywności bezpośrednich inwestycji zagranicznych w praktyce polskich przedsiębiorstw, zagraniczną aktywność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw a ich konkurencyjność, kapitał intelektualny przedsiębiorstw i transfer zasobów wewnątrz korporacji oraz ich znaczenie dla konkurencyjności polskich przedsiębiorstw, aktywność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw w Czechach i na Ukrainie.
59,90 PLN
Analiza kointegracyjna w makromodelowaniu
Liczne badania dotyczące gospodarek narodowych i regionów świata dowodzą, że szeregi czasowe reprezentujące zmienne makroekonomiczne są generowane przez niestacjonarne procesy stochastyczne. Poprawna weryfikacja hipotez ekonomicznych polega na poszukiwaniu relacji kointegrujących w ramach modeli jedno- lub wielowymiarowych, opisanych w dwóch pierwszych rozdziałach niniejszej książki. W kolejnych rozdziałach autorzy pokazują zastosowanie analizy kointegracyjnej do modelowania procesów makroekonomicznych oraz prezentują kompletny makromodel kwantyfikujący najważniejsze sprzężenia zachodzące w gospodarce narodowej Polski. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, a także analityków finansowych.
64,90 PLN
Analiza marketingowa w przedsiębiorstwie
Celem niniejszej książki jest przedstawienie analizy marketingowej dokonanej na praktycznym przykładzie Rafinerii Nafty Jedlicze S.A.
42,00 PLN
Analiza techniczna w przemyśle spożywczym. Część ogólna
W podręczniku podano podstawowe wiadomości z zakresu wyposażenia laboratorium, zasad pobierania próbek do analiz w przemyśle spożywczym oraz analizy ilościowej, wagowej i objętościowej.
57,80 PLN
Antropologia obrazu. Fotografia jako metoda, przedmiot i medium nauk społecznych
Pionierska na gruncie polskim praca, ukazująca miejsce, rolę i znaczenie fotografii oraz innych mediów wizualnych w naukach społecznych. Całość tej problematyki określa Autor tytułowym mianem antropologii obrazu i sytuuje wysoko w hierarchii dyscyplin wiedzy zajmujących się nauką o społeczeństwie.
60,00 PLN
Aparaty i Urządzenia Elektryczne
Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów szkół zasadniczych do nauczania w zawodzie elektromechanik, elektromechanik maszyn i aparatów elektrycznych, elektromonter oraz w zawodzie elektromechanik urządzeń przemysłowych na poziomie liceum zawodowego.
62,60 PLN
Arabia magica. Wiedza tajemna u Arabów przed islamem
Praca oparta na oryginalnych przekazach arabskich, prezentująca elementy dawnych religii i ludowych wierzeń Beduinów w okresie przedmuzułmańskim.
29,90 PLN
Automatyzacja i robotyzacja procesów produkcyjnych
Podręcznik zawiera usystematyzowaną wiedzę na temat automatyzacji i robotyzacji procesów wytwórczych, które są wyznacznikami nowoczesnej gospodarki. Autorzy omówili w nim między innymi strukturę funkcjonalną sterowania numerycznego i automatycznej regulacji, tworzenie i transmisję sygnałów informacyjnych w układach cyfrowej regulacji automatycznej, realizację techniczną zautomatyzowanych systemów produkcyjnych, podstawy projektowania układów cyfrowych automatyzujących obiekty i procesy produkcyjne w ujęciu mechatronicznym, typowe układy automatycznego systemu wytwórczego, efekty oraz skutki automatyzacji i robotyzacji, a także kierunki rozwoju systemów elastycznej automatyzacji procesów wytwarzania.
64,90 PLN