Jesteś tutaj:
Liczba stron
Sortuj według: nazwy produktu ↑
ceny produktu ↓
Oto kolejna publikacja zwierająca zaawansowane ćwiczenia poświęcona aplikacji Access 2003.
Czytelnik znajdzie tu wiele praktycznych wskazówek dotyczących obsługi i samodzielnego projektowania baz danych.
Na przykładzie dostępnych do pobrania z Internetu przykładowych baz danych omawianych w publikacji, zostały przedstawione procedury tworzenia tabel, kwerend, formularzy, raportów, makr oraz procedur Visual Basic ułatwiających zarządzanie informacją zgromadzoną w bazie danych.
45,00 PLN
Kolejna, piąta książka tym razem z wyborem wierszy z 2018 roku. Jak i w poprzednich czterech są to moje spostrzeżenia z codzienności, przemyślenia i refleksje nad różnorodnością zdarzeń i myśli, impulsy i chwile, które według mnie warte były zamknięcia w słowach.
25,00 PLN
Książka stanowi kompendium wiedzy dotyczącej zarówno ochrony przyrody i odniesienia jej uwarunkowań do prawa unijnego (dyrektywy i rozporządzenia Unii Europejskiej), międzynarodowych porozumień (konwencje), a także krajowych aktów prawnych (ustawy i rozporządzenia).
45,00 PLN
Recenzowane czasopismo naukowe, ukazujące się w latach 2009-2013 jako rocznik (od 2014 kwartalnik), poświęcone geopolityce, stosunkom międzynarodowym i problematyce bezpieczeństwa.
45,00 PLN
Recenzowane czasopismo naukowe, ukazujące się w latach 2009-2013 jako rocznik (od 2014 kwartalnik), poświęcone geopolityce, stosunkom międzynarodowym i problematyce bezpieczeństwa.
45,00 PLN
To już druga powieść tego autora. Podobnie jak premierowa książka "Kre na stadionach", ta również osadzona jest w realiach świata piłkarskich fanatyków.
31,50 PLN
Czy możesz sobie wyobrazić, że jesteś w stanie zidentyfikować klien-tów przynoszących największe zyski, wypracować lepszą strategię ko-munikowania się z nimi i zainspirować ich, aby kupowali więcej?
A więc, naprawdę możesz to zrobić. A najlepsze jest to, że możesz to osiągnąć używając danych, które już masz.
Wszystko, co robimy, tworzy dane. Za każdym razem, gdy ktoś ogląda coś w sieci, szuka w Google lub nawet przegląda sieć w swoim telefonie, tworzona jest kolejna cząstka danych, które mogą pomóc nam zrozumieć i przewidzieć zachowanie konsumentów. Rewolucja w analizowaniu danych właśnie się toczy i metody oraz narzędzia radzące sobie z tym „potopem danych” stają się coraz prostsze i mniej kosztowne, a jednocześnie bardziej precyzyjne, niż kiedykolwiek wcześniej.
Dimitri Maex, Managing Director globalnej agencji reklamowej OgilvyOne New York i mózg praktyki analitycznej stosowanej w agencji pokazuje, jak możemy przekształcić swoje dane – te małe seksowne cyferki, które mogą zapewnić więcej zysków naszemu biznesowi – w skuteczne strategie prawdziwego wzrostu.
48,30 PLN
Z recenzji:
Literatura latynoska w Polsce była popularna w latach siedemdziesiątych XX w. Wówczas w kraju nad Wisłą można było z łatwością wczuć się w sytuację narodów tej „Europejskiej peryferii” pokolonialnej, uzależnionej od supermocarstwa, znajdującej się pod batutą generalicji.
27,00 PLN
Strona 1 z 1
1