Jesteś tutaj:
Strona główna »
Ekonomia, biznes, zarządzanie »
Marketing w sporcie
Reprezentujesz księgarnię lub wydawnictwo? Skontaktuj się z nami!  Logowanie / Rejestracja

Marketing w sporcie

Ekonomia, biznes, zarządzanie

Cena: 31,50 PLN

Format: 170x240
Rok wydania: 2008
Liczba stron: 80
ISBN: 978-83-60095-25-6
Autor: Misiołowski Robert
Język: polski
Wydawnictwo: Promotor
Oprawa: Miękka


Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy przybliża w sensie ogólnym i definicyjnym podstawowe pojęcie marketingu. Drugi rozdział prezentuje marketingową działalność organizacji sportowych w Polsce w okresie transformacji na tle międzynarodowych organizacji sportowych.

Obrazuje działania instytucji sportowej w wypełnianiu misji jako zjawiska kultury fizycznej, wysoko ceniącej ruch, sprawność ciała, ale w zespoleniu z wartościami duchowymi: wyżycia się, radości z osiągniętych rekordów. W drugiej części rozdziału zobrazowane zostało pojęcie widowiska sportowego jako fenomenu społecznego, skutecznego i efektywnego w rywalizacji sportowej. Tu też opisano tworzenie oprawy imprezy, która stanowi „opakowanie produktu”, jakim jest rywalizacja sportowa. Trzeci rozdział to charakterystyka udziału mediów w wydarzeniach i analiza ich zawartości programowej. Badany sport jako masowa forma komunikacji – przyciąga na areny tysiące kibiców, a przed telewizory miliony fanów. Dyscypliny sportowe stały się usługami, które kluby i sportowcy oferują swoim kibicom, ci natomiast stają się konsumentami płacącymi za możliwość oglądania swoich ulubieńców. Takie podejście tworzy pomost komunikacyjny pomiędzy nadawcą (sportowcem, klubem, organizacją sportową, sponsorem) a odbiorcą (kibicem, grupą kibiców) w kanale komunikacji medialnej (prasa, rtv, internet) zapewniając osiągnięcie wymiernego sukcesu, połączonego z korzyściami finansowymi. Ostatni czwarty rozdział pracy przedstawia zjawisko sponsoringu w sporcie, które to na rynku sportowym staje się powszechną formą komunikowania.
Ilość

Kontynuuj zakupy   do koszyka
Powiadom znajomego   Pokaż kartę produktu
Dodaj opinię

Klienci, którzy kupili: Marketing w sporcie, kupili również:

„Łupaszka” „Młot” „Huzar” Działalności 5 i 6 Brygady Wileńskiej AK 1944-1952
Autorzy w efekcie długotrwałych badań opracowali pierwszą bodaj, tak szczegółową i dokładną monografię jednego z najważniejszych zgrupowań polskiej antykomunistycznej partyzantki okresu lat powojennych.
145,95 PLN
100 Testów z gramatyki angielskiej (POZIOM WG CEF: B2-C1)
100 TESTÓW Z GRAMATYKI ANGIELSKIEJ to doskonale znany uczniom, studentom i nauczycielom obszerny wybór egzaminacyjnych zadań testowych na poziomie od średniozaawansowanego do zaawansowanego.
69,00 PLN
2020 - 2024 Planner i Kalendarz 5-cio letni
Planner i Kalendarz na lata 2020-2024.60 miesięcy; każdy na dwóch stronach. Idealny do planowania i zapisywania wszelkich informacji dotyczących np. odnowienia polis, sadzenia roślin, ważnych dat itp; może służyć jako pamiętnik, dziennik, kalendarz czy też po prostu notatnik zastępujący 5 rocznych kalendarzy. 5 lat w jednym miejscu! Doskonały dla Ciebie oraz na prezent! • 5 lat w jednym kalendarzu • 60 miesięcy, każdy na dwóch stronach • 220 stron, rozmiar 8,5"x11" czyli 21,59x27,94cm • Miejsce do wpisywania urodzin, haseł, celów, notatek, informacji osobistych, planów i marzeń • Wszystkie polskie Święta i inne ważne daty
59,90 PLN
24 widoków miasta Krakowa
Dostępne w 24 godziny
24 widoków miasta Krakowa i jego okolic zdjętych podług natury przez J. N. Głowackiego wraz z opisami historycznymi. Książka jest reprintem z 1836 roku. Zawiera 24 widokówki wraz z opisami w języku polski, niemieckim i francuskim.
29,90 PLN
366 Obiadów - praktyczna książka kucharska (miękka oprawa)
*Limitowana edycja dla koneserów* 366 Obiadów… książka kucharska z początku XX wieku napisana przez autorkę „Kucharza krakowskiego” – Marię Gruszecką. Zawiera wypróbowane przepisy smacznych i zdrowych potraw, ciast, kremów, konfitur, soków, likierów oraz praktycznych porad wraz z dyspozycjami obiadów na każdy dzień roku. Reprint niniejszego wydania z 1930 r. pozostaje wciąż aktualnym źródłem przepisów kuchni staropolskiej, z biegiem lat pozycja to wielokrotnie wznawiana i uzupełniana przez autorkę - zagościła niemal w każdym krakowskim i galicyjskim domu.
39,90 PLN
366 Obiadów - praktyczna książka kucharska (oprawa twarda)
366 Obiadów… książka kucharska z początku XX wieku napisana przez autorkę „Kucharza krakowskiego” – Marię Gruszecką. Zawiera wypróbowane przepisy smacznych i zdrowych potraw, ciast, kremów, konfitur, soków, likierów oraz praktycznych porad wraz z dyspozycjami obiadów na każdy dzień roku. Reprint niniejszego wydania z 1930 r. pozostaje wciąż aktualnym źródłem przepisów kuchni staropolskiej, z biegiem lat pozycja to wielokrotnie wznawiana i uzupełniana przez autorkę - zagościła niemal w każdym krakowskim i galicyjskim domu.
49,90 PLN
5 x dlaczego
Książka „ 5 x dlaczego” to pierwsze tak wnikliwe studium użycia jednej z najbardziej popularnych metod rozwiązywania problemów w Polsce a być może na świecie. Metoda ta znana od lat 30 tych ubiegłego wieku jest standardem obowiązującym w Zarządzaniu Jakością, Lean Management, Total Productive Maintenance czy też Six Sigmie. Jako element składowy metoda występuje w filozofii Kaizen oraz tak znanych podejściach do rozwiązywania problemów jak FMEA, G8D Forda, Kobetsu Kaizen, RCA czy FTA. Wielu fachowców uważa kulturę jej stosowania jako podstawowy czynnik Toyota Production System.
42,00 PLN
60-sekundowy lider. Wszystko, co trzeba wiedzieć na temat przywództwa w jednominutowych odcinkach
Wszystko, co trzeba wiedzieć na temat przywództwa w jednominutowych odcinkach Dlaczego właśnie ta książka? Na temat przywództwa napisano zbyt wiele książek, stworzono zbyt wiele teorii i opracowano zbyt wiele kursów.
40,95 PLN
Aby wybaczyć. Poradnik dla rodzin alkoholików
Inspiracją do napisania książki stały się cotygodniowe spotkania rodzin alkoholików w Ośrodku Terapii Uzależnień IPiN w Warszawie.
26,50 PLN
Active Directory Windows Server 2003 Przewodnik Techniczny
Szczegółowy podręcznik przeznaczony dla projektantów i administratorów implementujących usługi katalogowe w przedsiębiorstwie. Niniejsza pozycja książkowa skupia się na szczegółowej technicznej ekspertyzie potrzebnej do implementacji i optymalizacji infrastruktury usług katalogowych firmy Microsoft.
92,40 PLN
Administrowanie Oracle Enterprise Manager 12c. Poradnik praktyczny
Oracle Enterprise Manager to wszechstronne i kompleksowe narzędzie dla każdego administratora, z którego konsoli możemy zarządzać i monitorować wszystkie warstwy infrastruktury przedsiębiorstwa, takie jak pamięci masowe, serwery, systemy operacyjne, oprogramowanie pośrednie i inne.
69,30 PLN