Jesteś tutaj:
ISBN
Sortuj według: nazwy produktu ↑
ceny produktu ↓
![](/i/distribution.gif)
Adobe InDesign stał się wiodącym narzędziem projektowania i składu publikacji, w dużej mierze dzięki jego wyrafinowanym, choć nadal przyjaznym dla użytkownika funkcjom zapewniającym kontrolę nad wszelkimi aspektami typografii — zarówno w skali globalnej, jak i mikro. Uaktualnione wydanie swojej książki Nigel French poświęcił wyłącznie funkcjom typograficznym Adobe InDesign, udostępniając przegląd ogromnych możliwości kształtowania tekstu, poczynając od podstawowych funkcji formatowania znaków, a kończąc na wykorzystaniu siatek do projektowania złożonych układów, typowych dla czasopism i gazet. Dzięki przykładom praktycznym, licznym wskazówkom i bogactwu ilustracji, InDesign i tekst przedstawia zasady tworzenia możliwie najlepszego wyglądu tekstu w możliwie najprostszy i efektywny sposób, stanowiąc cenne źródło informacji dla każdego, kto chce udoskonalić tworzone przez siebie publikacje pracując w Adobe InDesign.
81,90 PLN
Strona 1 z 1
1
Bestseller
POST SCRIPTUM 1/2025 (28)
29,99 PLN
Kino nieme. Historia kina, tom 1
120,00 PLN
Ogrzewnictwo, wentylacja, klimatyzacja
91,40 PLN