Jesteś tutaj:
Autor
Sortuj według: nazwy produktu ↑
ceny produktu ↓


Czy możesz sobie wyobrazić, że jesteś w stanie zidentyfikować klien-tów przynoszących największe zyski, wypracować lepszą strategię ko-munikowania się z nimi i zainspirować ich, aby kupowali więcej?
A więc, naprawdę możesz to zrobić. A najlepsze jest to, że możesz to osiągnąć używając danych, które już masz.
Wszystko, co robimy, tworzy dane. Za każdym razem, gdy ktoś ogląda coś w sieci, szuka w Google lub nawet przegląda sieć w swoim telefonie, tworzona jest kolejna cząstka danych, które mogą pomóc nam zrozumieć i przewidzieć zachowanie konsumentów. Rewolucja w analizowaniu danych właśnie się toczy i metody oraz narzędzia radzące sobie z tym „potopem danych” stają się coraz prostsze i mniej kosztowne, a jednocześnie bardziej precyzyjne, niż kiedykolwiek wcześniej.
Dimitri Maex, Managing Director globalnej agencji reklamowej OgilvyOne New York i mózg praktyki analitycznej stosowanej w agencji pokazuje, jak możemy przekształcić swoje dane – te małe seksowne cyferki, które mogą zapewnić więcej zysków naszemu biznesowi – w skuteczne strategie prawdziwego wzrostu.
48,30 PLN
Strona 1 z 1
1
Bestseller
POST SCRIPTUM 1/2025 (28)
29,99 PLN
Kino nieme. Historia kina, tom 1
120,00 PLN
Ogrzewnictwo, wentylacja, klimatyzacja
91,40 PLN