Jesteś tutaj:
Autor
Sortuj według: nazwy produktu ↑
ceny produktu ↓
Instytucja sponsoringu jest powszechnie wykorzystywanym narzędziem marketingowym, które służy nie tylko promowaniu jakiejś marki (brand’u), firmy przedsiębiorcy (ewentualnie osoby fizycznej), ale również jest narzędziem, które służy tzw. komunikacji społecznej (z potencjalnymi partnerami, klientami), spełnianiu idei społecznej odpowiedzialności biznesu, a przede wszystkim jest jednym ze źródeł finansowania sportu.
Książka stanowi interesujące dla potencjalnych stron umowy sponsoringu kompendium aktualnego stanu prawnego analizowanej materii, a także współczesnych poglądów doktryny oraz tendencji rozwoju dotyczących umowy sponsoringu.
36,75 PLN
Strona 1 z 1
1
Bestseller
WEŹ MNIE
42,00 PLN
Babilońska literatura mądrości
28,00 PLN
Babilońskie zaklęcia magiczne
25,00 PLN
Homo mysticus hinduizmu i islamu
32,00 PLN

