Jesteś tutaj:
Autor
Sortuj według: nazwy produktu ↑
ceny produktu ↓
Wykradzione z będącego w innym wymiarze Imperium Morgii, magiczne artefakty Heka i Nechacha, na przestrzeni tysiącleci trafiają w ręce wampirów. Ukryte w miejscu, które znają tylko one i strzeżone przez ich potomków, są niedostępne dla prawowitych właścicieli oraz królowej Asses, sprawcy kradzieży.
25,00 PLN
Minęło kilka tysięcy lat od przybycia na naszą planetę rasy Gyderian, która przekazała nam technologię budowy statków-planet i informację, że Ziemia wraz z całym układem słonecznym spadają w czarną dziurę. Wbrew sceptykom – a zgodnie z przewidywaniami gości – nasza planeta przestała istnieć. A przynajmniej niemożliwe stało się mieszkanie na niej. Ziemia była coraz głębiej wnętrza leja grawitacyjnego czarnej dziury, ku której podążała. Zresztą rasa Gyderian również przestała istnieć. Została zniszczona przez agresywnych, pochodzących od jaszczuropodobnych gadów, Rypendearów. Pozostałości naszej cywilizacji błąkają się od jednej gwiazdy do drugiej. Co jakiś czas dochodzi do potyczek z innymi rasami usiłującymi przetrwać w przestrzeni zwanej Stykiem. Jest to miejsce, w którym wzajemne oddziaływania gigantycznych czarnych dziur się równoważą.
25,00 PLN
Nekromanci podbijają cały kontynent docierając do ostatniego bastionu bronionego przez ludzi. Wśród obrońców są najemnicy, którzy brali udział w akcjach specjalnych w pierwszym tomie cyklu. Arhon udaje się na Bahta Mort, licząc na to, że znajdzie tam rozwiązanie obecnego konfliktu. Silsdeth nie licząc się z nikim i niczym wciela w życie plan uknuty przez Nekromantę Ósmego Kręgu z Krainy Umarłych.
25,00 PLN
Po złamaniu hegemoni nekromanckiego Imperium Bahta Mort, na świecie zapanował spokój. Jednak magia użyta do tego celu spowodowała, że nastąpiło jego rozszczepienie na dwie równoległe rzeczywistości. Każdy z tych światów zaczął od tego momentu funkcjonować według własnych reguł. Nowo powstały świat rozwijał się dalej przy słabnącej w nim roli magii, a motorem rozwoju stała się technologia. Natomiast na starym świecie życie toczy się po utartych ścieżkach, gdzie ludzie znający sztuki tajemne usiłują zachować pokój i równowagę. Nie mniej jednak, co jakiś czas przerywają je próby przejęcia kontroli nad światem przez Nekromantów, wśród których najważniejszą rolę odgrywają Umarli. Sto lat po stłumieniu ostatniego buntu nekromanckich czarowników, Umarli znów sięgają po władzę. Tym razem zaczynają od opanowania Sauritiusa, wyspy smoków, ich najpotężniejszych wrogów.
25,00 PLN
W ziemię na terenie ośrodka wojskowego Stanów Zjednoczonych Europy uderza sonda wysłana przez obcą cywilizację. Tuż przed trafieniem w powierzchnię planety obiekt emituje wiązkę energii, która zmienia strukturę materii w tym miejscu, co pozwala jej przeniknąć w jej głąb. Ma to jednocześnie wpływ na pięcioro pracowników laboratorium, którzy jako jedyni przeżyli to zdarzenie. Po opuszczeniu przez nich szpitala ich organizmy mutują. Wokół nich zaczynają się dziać trudne do wyjaśnienia zjawiska. Kilka dni później do jednego z polskich portów zawija żaglowiec z załogą nieznanego pochodzenia. Na brzeg schodzą postacie rodem z innej epoki. Wśród nich są dwie osoby posiadające wiedzę tajemną i władające magią. Kiedy okoliczności sprawiają, że laboranci spotykają się z magami, na Ziemi zaczyna padać czarny deszcz.
25,00 PLN
Koniec pierwszej połowy XXI wieku przyniósł nieoczekiwane i przerażające dla wszystkich zmiany. Zaczęło się od znalezienia przez Krzyśka, pasjonata poszukującego za pomocą wykrywacza metali artefaktów, ukrytej głęboko pod ziemią bazy obcej cywilizacji. Kilka tysięcy lat wcześniej została ona założona przez jednego z ostatnich żołnierzy Cosc, podbitej przez inną, wrogą dla każdego formę życia. W podziemiach Bastionu dowiaduje się o Zqoternach, cybernetycznych organizmach, sprowadzających każdą napotkaną rasę podczas swojej ekspansji we wszechświecie do poziomu z epoki kamienia łupanego. Splot nieprzewidzianych wydarzeń sprawia, że dochodzi do starcia z kimś jeszcze. Kimś może nawet groźniejszym niż Zqoterny, bo usiłującym wyeliminować ludzi i przejąć planetę. Rozpoczyna się walka z najeźdźcą o przetrwanie w momencie, gdy dopiero, co został zawarty kruchy rozejm ze światem Islamu po rozgromieniu ich Wielkiej Floty przez Polskę i sprzymierzonymi z nią Anglią, Stanami Zjednoczonymi i Francją.
36,00 PLN
Ten tom wprowadza nas w okres pełen niespodziewanych przeżyć i zdradliwych sytuacji dla Panthei, zanim została zesłana na Sol wraz z Karnym Legionem.
25,00 PLN
Panthea, uzdolniona magicznie kilkunastoletnia dziewczyna pochodząca ze znanego rodu magów, wyszkolona również w sztukach walki przez jednego z perfekcyjnych zabójców i jednocześnie ochroniarza, popada w konflikt z prawem. Łamie edykt Rady Magów, zakazujący wstępu do świątyni, gdzie adepci magii zdobywają Gwiazdę, magiczny klejnot pozwalający na rozwinięcie konwencjonalnych zdolności maga.
29,00 PLN
Tom III jest splotem różnych, nieoczekiwanych zdarzeń, które w końcu mogą wywrócić i obrócić w niwecz misterną pracę i wysiłek w odbudowaniu Imperium Morgii przez Cesarzową Karolinę, jej Generała Martę i Łowcę wampirów Iwonę. Nagle do gry wkracza ktoś znacznie potężniejszy od wszystkich czarodziejów, wliczając w to Demona Wzgórz Kaźni. Czy nasi bohaterowie podołają nowemu wyzwaniu, gdy nawet Demon Wzgórz Kaźni ma wątpliwości, czy są szanse na wygranie tego starcia.
35,00 PLN
O tym, co się stało z Martą, gdy Karolina została Cesarzową Morgii, dowiemy się z tego tomu. Nie tylko zresztą o tym. Przeczytacie w nim również o niebezpieczeństwach czyhających na innych bohaterów cyklu ROZBITE IMPERIUM.
25,00 PLN