Jesteś tutaj:
Strona główna »
Ekonomia, biznes, zarządzanie »
Targi w gospodarce rynkowej
Reprezentujesz księgarnię lub wydawnictwo? Skontaktuj się z nami!  Logowanie / Rejestracja

Targi w gospodarce rynkowej

Twoje nazwisko i imię*
Adres e-mail osoby, do której chcesz wysłać powiadomienie.*
Pola oznaczone * są wymagane

Wyślij powiadomienie

Ekonomia, biznes, zarządzanie

Cena: 49,00 PLN

Format: 165x238
Liczba stron: 166
Rok wydania: 2014
ISBN: 978-83-63804-53-4
Wydawnictwo: edu-Libri
Oprawa: miekka
Język: polski
Autor: red. nauk. Andrzej Szromnik


Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Niniejsza praca nie tylko przybliża idee, cele i koncepcje przedsięwzięć targowych, ale głównie dostarcza informacji niezbędnych do oceny szans sukcesu przedsiębiorstwa na targach.

Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią pozbawiona jest podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach.

Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje przedsięwzięć targowych, ale głównie dostarczyć informacji niezbędnych do oceny szans sukcesu przedsiębiorstwa na targach.

Książka składa się z dwóch części.
Część pierwsza, teoretyczno-opisowa, oparta jest na publikacjach krajowych i zagranicznych na temat targów. Zawiera ona uporządkowany przegląd poglądów dotyczących ich istoty, funkcji i typów. Szczególną uwagę poświęcono charakterystyce uczestników rynku targowego oraz długofalowym kierunkom przemian tego rynku. Zaproponowano system mierników wielkości oraz rangi targów w skali mikro-, mezo- i makroekonomicznej.

Druga część monografii zawiera unikatową analizę rzeczywistych struktur polskiego rynku targowego, analizę koncentracji tego rynku oraz hierarchię miejskich ośrodków targowych.

Opracowanie jest efektem zainteresowań pracowników Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w szczególności dwuletnich studiów oraz analiz w ramach programu badań statutowych UEK.

Ilość

Kontynuuj zakupy   do koszyka
Powiadom znajomego   Pokaż kartę produktu
Dodaj opinię