Jesteś tutaj:
Strona główna »
Reprezentujesz księgarnię lub wydawnictwo? Skontaktuj się z nami!  Logowanie / Rejestracja

Marketing usług hotelarskich

Cena: 61,90 PLN

Autor: , Marek Turkowski
Format: 162x237
Rok wydania: 2010
Liczba stron: 282
ISBN: 978-83-208-1761-4
Język: polski
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa: Miękka


Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na uwzględnieniu najnowszej wiedzy na temat nowych form produktu, globalizacji, łańcuchów hotelarskich, nowych narzędzi promocji i dystrybucji (Internet, sprzedaż bezpośrednia, telefonia komórkowa). Autor podaje też nowe dane statystyczne.

Książka jest przeznaczona dla uczniów oraz studentów kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Hotelarzom ksiażka pomoże zaś usystematyzować oraz uzupełnić wiedzę praktyczną.


Ilość

Kontynuuj zakupy   do koszyka
Powiadom znajomego   Pokaż kartę produktu
Dodaj opinię

Klienci, którzy kupili: Marketing usług hotelarskich, kupili również:

„Łupaszka” „Młot” „Huzar” Działalności 5 i 6 Brygady Wileńskiej AK 1944-1952
Autorzy w efekcie długotrwałych badań opracowali pierwszą bodaj, tak szczegółową i dokładną monografię jednego z najważniejszych zgrupowań polskiej antykomunistycznej partyzantki okresu lat powojennych.
145,95 PLN
2020 - 2024 Planner i Kalendarz 5-cio letni
Planner i Kalendarz na lata 2020-2024.60 miesięcy; każdy na dwóch stronach. Idealny do planowania i zapisywania wszelkich informacji dotyczących np. odnowienia polis, sadzenia roślin, ważnych dat itp; może służyć jako pamiętnik, dziennik, kalendarz czy też po prostu notatnik zastępujący 5 rocznych kalendarzy. 5 lat w jednym miejscu! Doskonały dla Ciebie oraz na prezent! • 5 lat w jednym kalendarzu • 60 miesięcy, każdy na dwóch stronach • 220 stron, rozmiar 8,5"x11" czyli 21,59x27,94cm • Miejsce do wpisywania urodzin, haseł, celów, notatek, informacji osobistych, planów i marzeń • Wszystkie polskie Święta i inne ważne daty
59,90 PLN
5 x dlaczego
Książka „ 5 x dlaczego” to pierwsze tak wnikliwe studium użycia jednej z najbardziej popularnych metod rozwiązywania problemów w Polsce a być może na świecie. Metoda ta znana od lat 30 tych ubiegłego wieku jest standardem obowiązującym w Zarządzaniu Jakością, Lean Management, Total Productive Maintenance czy też Six Sigmie. Jako element składowy metoda występuje w filozofii Kaizen oraz tak znanych podejściach do rozwiązywania problemów jak FMEA, G8D Forda, Kobetsu Kaizen, RCA czy FTA. Wielu fachowców uważa kulturę jej stosowania jako podstawowy czynnik Toyota Production System.
42,00 PLN
Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw. Dobre praktyki rządów. Strategie wsparcia w Dolinie Krzemowej
W książce został przeanalizowany wpływ rządowych programów aktywizowania internacjonalizacji rodzimych przedsiębiorstw na działania podejmowane przez te przedsiębiorstwa. Autor przedstawił więc: zależności między programami rządowymi a internacjonalizacją działalności firm, rolę państwa w procesach internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw, dobre praktyki w aktywizowaniu internacjonalizacji europejskich małych i średnich przedsiębiorstw, rozwiązania aktywizujące ekspansję polskich firm technologicznych w USA.
54,90 PLN
Aktywność inwestycyjna polskich przedsiębiorstw za granicą - czynniki i skutki
W książce na podstawie badań pokazano zagraniczną działalność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw. Autorzy przedstawili: skalę i strukturę bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich przedsiębiorstw, czynniki oddziałujące na aktywność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw za granicą, wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na ryzyko działalności podmiotów inwestycyjnych, metody oceny efektywności bezpośrednich inwestycji zagranicznych w praktyce polskich przedsiębiorstw, zagraniczną aktywność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw a ich konkurencyjność, kapitał intelektualny przedsiębiorstw i transfer zasobów wewnątrz korporacji oraz ich znaczenie dla konkurencyjności polskich przedsiębiorstw, aktywność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw w Czechach i na Ukrainie.
59,90 PLN
Alicja w Krainie Czarów
Alicja w krainie czarów to książka od dziesięcioleci należąca do ścisłego kanonu literatury światowej - nie tylko tej dziecięcej. Jej znajomość, także dzięki licznym opracowaniom adresowanym dla dzieci - w tym filmom i animacjom - jest powszechna niemal na całym świecie.
24,00 PLN
Analiza gospodarki finansowej gminy (na przykładzie gminy Miedziana Góra)
Podstawowym problemem badawczym pracy jest analiza budżetu gminy Miedziana Góra.
36,75 PLN
Analiza kointegracyjna w makromodelowaniu
Liczne badania dotyczące gospodarek narodowych i regionów świata dowodzą, że szeregi czasowe reprezentujące zmienne makroekonomiczne są generowane przez niestacjonarne procesy stochastyczne. Poprawna weryfikacja hipotez ekonomicznych polega na poszukiwaniu relacji kointegrujących w ramach modeli jedno- lub wielowymiarowych, opisanych w dwóch pierwszych rozdziałach niniejszej książki. W kolejnych rozdziałach autorzy pokazują zastosowanie analizy kointegracyjnej do modelowania procesów makroekonomicznych oraz prezentują kompletny makromodel kwantyfikujący najważniejsze sprzężenia zachodzące w gospodarce narodowej Polski. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, a także analityków finansowych.
64,90 PLN
Automatyzacja i robotyzacja procesów produkcyjnych
Podręcznik zawiera usystematyzowaną wiedzę na temat automatyzacji i robotyzacji procesów wytwórczych, które są wyznacznikami nowoczesnej gospodarki. Autorzy omówili w nim między innymi strukturę funkcjonalną sterowania numerycznego i automatycznej regulacji, tworzenie i transmisję sygnałów informacyjnych w układach cyfrowej regulacji automatycznej, realizację techniczną zautomatyzowanych systemów produkcyjnych, podstawy projektowania układów cyfrowych automatyzujących obiekty i procesy produkcyjne w ujęciu mechatronicznym, typowe układy automatycznego systemu wytwórczego, efekty oraz skutki automatyzacji i robotyzacji, a także kierunki rozwoju systemów elastycznej automatyzacji procesów wytwarzania.
64,90 PLN
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
Prezentowany podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili w nim: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe.
69,90 PLN
Centra offshore na globalnych rynkach finansowych
W podręczniku zostały przedstawione uwarunkowania rozwoju centrów offshore, próbujących znaleźć swoje miejsce na globalnych rynkach finansowych. W krajach (na terytoriach) offshore sektor finansowy ma duży udział w tamtejszych gospodarkach i znacząco przewyższa ich potrzeby (odbiorcami usług są więc głównie nierezydenci, osiągający tam szczególne korzyści finansowe), podatki są niskie, a nadzór nad instytucjami finansowymi – mało restrykcyjny. W podręczniku scharakteryzowano też podmioty, kontrakty i usługi finansowe typowe dla centrów offshore (w tym instrumenty wykorzystywane w krajach islamskich), a także te ich cechy, które decydują o atrakcyjności poszczególnych lokalizacji (przede wszystkim decyzje władz danego obszaru nakierowane na zwiększenie zainteresowania nim międzynarodowych inwestorów i kapitałobiorców). Omówiono również działania wobec wybranych centrów finansowych podejmowane przez bogate kraje stosujące wysokie opodatkowanie, a zarzucające centrom nieuczciwą konkurencję. Podręcznik kończą rozważania dotyczące wyboru systemu walutowego w niektórych centrach finansowych oraz przewidywane kierunki ewolucji tych centrów. Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów kierunków ekonomicznych, a także przedsiębiorców, inwestorów i finansistów zainteresowanych różnymi rozwiązaniami funkcjonującymi w światowych finansach.
60,90 PLN
CZOŁG T-55AM i pochodne (T-55AD-1M, T-55AD-2M, T-55AMS)
Ze wstępu: Wybór tego tematu jest dla mnie czymś oczywistym – czołg T-55AM, to typ wozu bojowego, który trwale wpisał się w mój życiorys. Moja służba wojskowa była przez 6 lat związana z „Meridami”. Spośród wielu typów czołgów z jakimi miałem do czynienia w służbie i poza nią, ten wspominam najmilej. Ilekroć zdarza mi się odwiedzać Muzeum Wojska Polskiego, tylekroć robi mi się ciepło na sercu widząc stojące tam maszyny tego typu. Czołgi T-55AM (wszystkich wersji) stanowiły wyposażenie Wojska Polskiego przez ponad 15 lat. Ich liczba – ponad 500 egzemplarzy sprawia, że nie powinno się przechodzić obojętnie obok tego typu czołgu1. Jednocześnie chciałbym podkreślić, że pomimo, iż jest to modernizacja czołgu T-55, nie powinno się go traktować jak kolejną jego wersję, ale raczej jako nowy typ. Tym bardziej, że modernizacja ta to w znacznej części polska myśl techniczna – wybiegająca znacznie w przód przed swoją epokę.
51,20 PLN