Jesteś tutaj: 
			
								
								
		ISBN
	
	Sortuj według:	 nazwy produktu  ↑
	ceny produktu  ↓
	
		
									
							Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na uwzględnieniu najnowszej wiedzy na temat nowych form produktu, globalizacji, łańcuchów hotelarskich, nowych narzędzi promocji i dystrybucji (Internet, sprzedaż bezpośrednia, telefonia komórkowa). Autor podaje też nowe dane statystyczne.
Książka jest przeznaczona dla uczniów oraz studentów kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Hotelarzom ksiażka pomoże zaś usystematyzować oraz uzupełnić wiedzę praktyczną.						
						
						
						
							61,90 PLN	
						
						
					
					Strona 1 z 1     
					
 1									
				
				
				Bestseller
			POST SCRIPTUM 4/2024 (28)
						
		
	29,99 PLN
			
		
			Rysunek zawodowy dla stolarza
						
		
	38,90 PLN
			
		
			Stolarstwo cz. 1. Technologia
						
		
	53,60 PLN
			
		
