Jesteś tutaj:
Strona główna »
Reprezentujesz księgarnię lub wydawnictwo? Skontaktuj się z nami!  Logowanie / Rejestracja

Jak roznwiąć poczucie własnej wartości

Twoje nazwisko i imię*
Adres e-mail osoby, do której chcesz wysłać powiadomienie.*
Pola oznaczone * są wymagane

Wyślij powiadomienie

Jak roznwiąć poczucie własnej wartości
Jak rozwinąć poczucie własnej wartości?
Dlaczego jedni ludzie są pewni siebie i śmiało kroczą
przez życie, a drudzy pozostają nieśmiali, lękliwi i pełni
kompleksów? Dlaczego różnimy się tak bardzo poczuciem
własnej wartości i to bardzo często bez związku z posiadanymi
umiejętnościami czy cechami charakteru?
Autorzy niniejszego wykładu rozważają, czym jest poczucie
własnej wartości, jakie są jego źródła w dzieciństwie
i jakimi sposobami można je u siebie podnieść i wzmocnić.
Zastanawiają się, dlaczego niekorzystnym zjawiskiem jest
zarówno zbyt niska, jak i zbyt wysoka samoocena, zwłaszcza
gdy jest oderwana od rzeczywistości. Omawiają, jak
właściwie kształtować wewnętrze przekonania na swój
temat dzięki pozytywnemu myśleniu, samoświadomości
i samoakceptacji.
Wersja audio czytana przez Krystynę Czubównę oraz Adama
Ferencego dostępna na stronie www.audioteka.com


Ilość

Kontynuuj zakupy   do koszyka
Powiadom znajomego   Pokaż kartę produktu
Dodaj opinię

Klienci, którzy kupili: Jak roznwiąć poczucie własnej wartości, kupili również:

366 Obiadów - praktyczna książka kucharska (oprawa twarda)
366 Obiadów… książka kucharska z początku XX wieku napisana przez autorkę „Kucharza krakowskiego” – Marię Gruszecką. Zawiera wypróbowane przepisy smacznych i zdrowych potraw, ciast, kremów, konfitur, soków, likierów oraz praktycznych porad wraz z dyspozycjami obiadów na każdy dzień roku. Reprint niniejszego wydania z 1930 r. pozostaje wciąż aktualnym źródłem przepisów kuchni staropolskiej, z biegiem lat pozycja to wielokrotnie wznawiana i uzupełniana przez autorkę - zagościła niemal w każdym krakowskim i galicyjskim domu.
49,90 PLN
Aby wybaczyć. Poradnik dla rodzin alkoholików
Inspiracją do napisania książki stały się cotygodniowe spotkania rodzin alkoholików w Ośrodku Terapii Uzależnień IPiN w Warszawie.
26,50 PLN
Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw. Dobre praktyki rządów. Strategie wsparcia w Dolinie Krzemowej
W książce został przeanalizowany wpływ rządowych programów aktywizowania internacjonalizacji rodzimych przedsiębiorstw na działania podejmowane przez te przedsiębiorstwa. Autor przedstawił więc: zależności między programami rządowymi a internacjonalizacją działalności firm, rolę państwa w procesach internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw, dobre praktyki w aktywizowaniu internacjonalizacji europejskich małych i średnich przedsiębiorstw, rozwiązania aktywizujące ekspansję polskich firm technologicznych w USA.
54,90 PLN
Aktywność inwestycyjna polskich przedsiębiorstw za granicą - czynniki i skutki
W książce na podstawie badań pokazano zagraniczną działalność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw. Autorzy przedstawili: skalę i strukturę bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich przedsiębiorstw, czynniki oddziałujące na aktywność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw za granicą, wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na ryzyko działalności podmiotów inwestycyjnych, metody oceny efektywności bezpośrednich inwestycji zagranicznych w praktyce polskich przedsiębiorstw, zagraniczną aktywność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw a ich konkurencyjność, kapitał intelektualny przedsiębiorstw i transfer zasobów wewnątrz korporacji oraz ich znaczenie dla konkurencyjności polskich przedsiębiorstw, aktywność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw w Czechach i na Ukrainie.
59,90 PLN
Alicja w Krainie Czarów
Alicja w krainie czarów to książka od dziesięcioleci należąca do ścisłego kanonu literatury światowej - nie tylko tej dziecięcej. Jej znajomość, także dzięki licznym opracowaniom adresowanym dla dzieci - w tym filmom i animacjom - jest powszechna niemal na całym świecie.
24,00 PLN
Analiza kointegracyjna w makromodelowaniu
Liczne badania dotyczące gospodarek narodowych i regionów świata dowodzą, że szeregi czasowe reprezentujące zmienne makroekonomiczne są generowane przez niestacjonarne procesy stochastyczne. Poprawna weryfikacja hipotez ekonomicznych polega na poszukiwaniu relacji kointegrujących w ramach modeli jedno- lub wielowymiarowych, opisanych w dwóch pierwszych rozdziałach niniejszej książki. W kolejnych rozdziałach autorzy pokazują zastosowanie analizy kointegracyjnej do modelowania procesów makroekonomicznych oraz prezentują kompletny makromodel kwantyfikujący najważniejsze sprzężenia zachodzące w gospodarce narodowej Polski. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, a także analityków finansowych.
64,90 PLN
Automatyzacja i robotyzacja procesów produkcyjnych
Podręcznik zawiera usystematyzowaną wiedzę na temat automatyzacji i robotyzacji procesów wytwórczych, które są wyznacznikami nowoczesnej gospodarki. Autorzy omówili w nim między innymi strukturę funkcjonalną sterowania numerycznego i automatycznej regulacji, tworzenie i transmisję sygnałów informacyjnych w układach cyfrowej regulacji automatycznej, realizację techniczną zautomatyzowanych systemów produkcyjnych, podstawy projektowania układów cyfrowych automatyzujących obiekty i procesy produkcyjne w ujęciu mechatronicznym, typowe układy automatycznego systemu wytwórczego, efekty oraz skutki automatyzacji i robotyzacji, a także kierunki rozwoju systemów elastycznej automatyzacji procesów wytwarzania.
64,90 PLN
Babilońska literatura mądrości
Omówienie i prezentacja tekstów tłumaczonych z języka akadyjskiego (pismo klinowe). Na wybór składają się utwory o różnej wadze gatunkowej: od traktatów, pouczeń i przestróg moralnych, przez dysputy, po bajki i humoreski. Odpowiadają one tzw. biblijnej literaturze mądrości, księgom Przysłów, Koheleta i Hioba; historycznie ją jednak wyprzedzają, powstały bowiem w II tysiącleciu p.n.e. Warszawa 1998, wyd. I
28,00 PLN
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
Prezentowany podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili w nim: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe.
69,90 PLN
Centra offshore na globalnych rynkach finansowych
W podręczniku zostały przedstawione uwarunkowania rozwoju centrów offshore, próbujących znaleźć swoje miejsce na globalnych rynkach finansowych. W krajach (na terytoriach) offshore sektor finansowy ma duży udział w tamtejszych gospodarkach i znacząco przewyższa ich potrzeby (odbiorcami usług są więc głównie nierezydenci, osiągający tam szczególne korzyści finansowe), podatki są niskie, a nadzór nad instytucjami finansowymi – mało restrykcyjny. W podręczniku scharakteryzowano też podmioty, kontrakty i usługi finansowe typowe dla centrów offshore (w tym instrumenty wykorzystywane w krajach islamskich), a także te ich cechy, które decydują o atrakcyjności poszczególnych lokalizacji (przede wszystkim decyzje władz danego obszaru nakierowane na zwiększenie zainteresowania nim międzynarodowych inwestorów i kapitałobiorców). Omówiono również działania wobec wybranych centrów finansowych podejmowane przez bogate kraje stosujące wysokie opodatkowanie, a zarzucające centrom nieuczciwą konkurencję. Podręcznik kończą rozważania dotyczące wyboru systemu walutowego w niektórych centrach finansowych oraz przewidywane kierunki ewolucji tych centrów. Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów kierunków ekonomicznych, a także przedsiębiorców, inwestorów i finansistów zainteresowanych różnymi rozwiązaniami funkcjonującymi w światowych finansach.
60,90 PLN
Cierpienia młodego Wertera
Książka wzbogacona jest o wstęp, który zawiera wnikliwą analizę utworu, inspiracji i okoliczności, jakie wpłynęły na jego powstanie oraz oddziaływania powieści na twórczość innych pisarzy epoki romantyzmu.
23,00 PLN
Czołg rozpoznawczy TK-S
Ze wstępu Czołg rozpoznawczy TK-S jest chyba najlepiej opisanym pojazdem pancernym Wojska Polskiego II Rzeczpospolitej. Jednak wszystkie dotychczasowe publikacje traktowały o tym pojeździe w sposób fragmentaryczny. Trudno jest wskazać taką, która opisywałaby go kompleksowo, uwzględniając wszelkie aspekty związane z jego funkcjonowaniem w strukturach WP. Dodatkowo za wyborem tego tematu zdecydowały osobiste doświadczenia Autora z tym typem pojazdu pancernego.
46,90 PLN