Jesteś tutaj:
Strona główna »
Format »
160x240 »
Reprezentujesz księgarnię lub wydawnictwo? Skontaktuj się z nami!  Logowanie / Rejestracja

Format

Decydujący czynnik. Analiza podstawą właściwych decyzji
Książka ujawnia sekrety procesów podejmowania decyzji stosowanych przez najbardziej skuteczne przedsiębiorstwa. Zarówno członkowie gremiów decyzyjnych - w przedsiębiorstwach i rządach - jak i analitycy znajdą tu nieocenione przykłady i analizy przypadków. W książce opisano, w jaki sposób zarządzanie podejmowanymi decyzjami w przedsiębiorstwach poprawia wyniki milionów decyzji operacyjnych, które wpływają na wyniki firm oraz na jakość ich kontaktów z klientami.
50,40 PLN
DOŚCIGNĄĆ CZOŁÓWKĘ, czyli Poprowadź firmę do sukcesu wzorem najlepszych
Dostępne w 24 godziny
7 zasad eksplozji zysków Nawet największe firmy były kiedyś małe i osiągnęły sukces dzięki wyobraźni, odwadze i wytrzymałości przedsiębiorców, którzy je stworzyli. Przekształcenie biznesu w niezawodny generator rosnących zysków wymaga twórczego kierowania, wygrywającej taktyki i efektywnych narzędzi. Książka ta przedstawia siedem zasad przyśpieszających rozwój i pozwalających podnieść zyskowność i konkurencyjność, stosowanych przez najlepsze światowe firmy, wymieniane na liście 100 najlepiej prosperujących przedsiębiorstw miesięcznika Fortune. Z punktu widzenia przedsiębiorcy niemal każda decyzja może prowadzić do znaczących konsekwencji finansowych lub operacyjnych. Podejmowane ryzyko musi zostać starannie wyważone. Dokonywane wybory muszą być właściwe. Przedstawione zasady pozwolą utrzymać się na właściwej ścieżce rozwoju i uniknąć pułapek, które łatwo mogą zniszczyć kwitnące przedsiębiorstwo. ---- ----
50,40 PLN
Filozofia kłamstwa
Kłamstwo nie jest czymś zwyczajnym! Jest aktem niezwyczajnym, gorszący i szokującym.
63,00 PLN
Historia Kina tom 2 Kino Klasyczne cz. I i cz. II
Seria HISTORIA KINA. Tom 2. Po dwóch latach od publikacji Kina niemego przekazujemy Państwu drugi tom zbiorowej Historii kina, Kino klasyczne. Koncentrujemy się na trzech dekadach z dziejów kinematografii: od wprowadzenia dźwięku (1927 rok) po koniec lat 50. Zapraszając Czytelników w podróż po historii kina, w istocie opisujemy wiek XX, z jego kulturowymi modami, ideologią, przemianami społecznymi i ekonomicznymi. Wśród autorów poszczególnych rozdziałów znajdują się najwybitniejsi polscy filmoznawcy, specjaliści w swych dziedzinach. Powstała dzięki temu książka, która stanowi nieoceniony przewodnik po filmowej klasyce, pełen pogłębionych analiz, wartościowych kontekstów i nowych odczytań, ale też – ciekawostek, anegdot i unikatowych fotosów. Mamy nadzieję, że dzięki temu dowiedzie ona różnorodności kina i jego ogromnego wpływu na niemal wszystkie dziedziny życia. Recenzenci prof. dr hab. Maryla Hopfinger prof. dr hab. Piotr Zwierzchowski
230,00 PLN
Kino epoki nowofalowej. Historia kina, tom 3 (cz.I i II)
Z jednej strony – filmy wielkich autorów, z drugiej – pierwsze blockbustery. Ogarniające kolejne kraje “nowe fale”, kontestacja, wschodzące kinematografie tzw. Trzeciego Świata, artystyczny awans filmu animowanego i dokumentalnego – i nowatorskie strategie dystrybucyjno-marketingowe hollywoodzkich wytwórni, sukcesywnie wchłanianych przez konglomeraty medialno-biznesowe. Takie były dwie dekady, które przedstawiamy w trzecim tomie Historii kina. Po Kinie niemym i Kinie klasycznym, pora na Kino epoki nowofalowej. Epoki uważanej przez wielu za najważniejszą i najodważniejszą w dziejach sztuki filmowej. Niniejszy tom obejmuje burzliwe lata 60. i 70. Skutki zachodzących wówczas przemian – politycznych, światopoglądowych, mentalnych i obyczajowych – odczuwamy do dziś. Żyjemy w świecie, który właśnie wtedy zaczął się kształtować. To samo da się powiedzieć o ówczesnym kinie: erupcja wyjątkowych talentów, do jakiej doszło na progu lat 60., otworzyła przed sztuką filmową nowe, po dziś eksplorowane horyzonty. Opisania tego oszałamiającego bogactwem okresu podjęło się 33 filmoznawców z kilkunastu ośrodków polskich i zagranicznych. Liczymy, że ich fascynacja zjawiskami, o których piszą, udzieli się czytelnikom tej książki.
270,00 PLN
Kino nieme. Historia kina, tom 1
Kino nieme to pierwszy tom przygotowywanej w Instytucie Sztuk Audiowizualnych Uniwersytetu Jagiellońskiego czterotomowej Historii kina pod redakcją Tadeusza Lubelskiego, Iwony Sowińskiej i Rafała Syski. W zamierzeniu redaktorów ma to być książka wykorzystująca nowe źródła, uwzględniająca przyjęte dziś kryteria ocen i aktualne opracowania naukowe, która w formie kompetentnej narracji będzie uczyć rozumienia dziejów kina, a zarazem stanowić bazę lekturową dla dalszych studiów.
120,00 PLN
Lekarz z Westerplatte Major Mieczysław Mikołaj Słaby 1905-1948
Książka o Mieczysławie Mikołaju Słabym, ur. w Przemyślu, oficerze Wojska Polskiego II Rzeczypospolitej, lekarzu załogi Westerplatte we wrześniu 1939 r., jest niezwykłą publikacją biograficzną, stanowiącą wycieczkę na Kresy, do źródeł polskiego patriotyzmu i dziedzictwa pokolenia, które jako jedno z pierwszych dorastało w niepodległej Ojczyźnie. W zetknięciu z dokumentami i zdjęciami, w większości publikowanymi po raz pierwszy, staje przed oczyma człowiek z krwi i kości, łączący pracę i poświęcenie dla Ojczyzny ze służbą dla zwykłych ludzi. Lekarz i obywatel, któremu od dzieciństwa wpojono zasady postępowania: pomagać każdemu bez względu na warunki i możliwości. Po zakończeniu wojny powraca z niewoli do kraju, do czynnej służby wojskowej i praktyki lekarskiej.
39,90 PLN
Nowe spojrzenie na zarządzanie projektami
Dostępne w 24 godziny
Żadna organizacja nie przetrwa dziś bez projektów zakończonych sukcesem. Projekty są motorem innowacji i przemian. Sprawia-ją, że organizacje stają się lepsze, silniejsze i bardziej efektywne, lecz w dziedzinie strategii biznesowych zarządzania często ule-gają przeoczeniu. Fakt niepowodzenia większości projektów prowadzi do konkluzji, że tradycyjne zarządzanie projektami nie spełnia współczesnych oczekiwań biznesowych.
50,40 PLN
Projekt McKinsey. Skuteczne techniki zespołowego rozwiązywan
Trzecia część trylogii McKinsey Rozwiązywanie problemów to wysiłek zespołowy. Czy mamy do czynienia z wprowadzaniem dużych zmian w pojedynczym oddziale bądź w całej firmie, czy też odnalezieniem i usunięciem kłód leżących pod nogami bądź przywróceniem wigoru słabnącej satysfakcji klienta – lepsze zespoły zawsze będą tworzyć lepsze rozwiązania. Bazując na kulturze skupionej wokół rozwiązań i zachowań opisanych w światowym bestsellerze McKinsey – sposób na sukces oraz opierając się na niezrównanych umiejętnościach analitycznych przedstawionych w Umyśle McKinsey, ostatni tom Trylogii McKinsey dostarcza metodyk przydatnych w budowaniu zespołu i komunikacji. Dzięki nim konsultanci McKinsey tworzą najwyższej klasy rozwiązania biznesowe, które jednocześnie trzymają się realiów.
50,40 PLN
Słownik łacińsko-polski dla prawników i historyków
W Słowniku znalazły się nie tylko terminy prawne, ale i ogromna liczba innych haseł spoza zakresu prawa. Ze względu na specyfikę niektórych terminów technicznych autor opatrzył je dodatkowym komentarzem, często o charakterze encyklopedycznym.
196,00 PLN
Strona 1 z 2      1 2