Jesteś tutaj:
Strona główna »
Katalog
Reprezentujesz księgarnię lub wydawnictwo? Skontaktuj się z nami!  Logowanie / Rejestracja

Produkty w sklepie

Magda.doc
Osiemnastoletnią Magdę poznajemy w dramatycznym okresie życia, gdy dowiaduje się, że jest w ciąży. Jak doszło do tego, że zdolna i pracowita dziewczyna wpadła w tak poważne tarapaty? Jak przeżyje to brutalne wejście w dorosłość?
27,00 PLN
Mały matematyk
Tę książkę stworzyliśmy z myślą o pierwszakach. Jest to doskonałe uzupełnienie każdego podręcznika. Dzieci, które potrzebują dużo ćwiczeń, znajdą tu ciekawe zadania, a szukające wyzwań bystrzaki potrudzą się, rozwiązując łamigłówki. Zadania trudniejsze, wykraczające poza podstawę programową, zostały oznaczone gwiazdką.
20,00 PLN
Mały słownik sztuki chińskiej
Pierwsza w Polsce próba hasłowego ujęcia różnorodnych przejawów sztuki chińskiej, od anonimowych malowideł ściennych sprzed kilku tysiącleci po współczesną architekturę ludową.
29,90 PLN
MAM Z PIOSENKAMI KRAM
Dostępne w 24 godziny
To jest ostatnia pozycja z dotychczas napisanych przeze mnie książek i śpiewników. Jest jeszcze spora ilość piosenek, ale tworzyłem je we współpracy z innymi autorami, z tego 22. piosenki z moją muzyką i 3 z moimi tekstami.
27,00 PLN
Manuskrypt Voynicha
*Nowe wydanie* Archeolog z Katowic, realizując zlecenie dyrektora firmy farmaceutycznej i milionera z Kanady, rozszyfrowuje średniowieczny manuskrypt Voynicha. Tekst zawiera wiadomości o hamowaniu programowanej genetycznie śmierci komórkowej (apoptozy) hormonami roślinnymi i wydłużaniu życia człowieka nawet dwu, trzykrotnie.
29,00 PLN
Mariawityzm. Dzieje i współczesność
Książka jest naukową monografią jedynego wyznania, które powstało na początku XX wieku na ziemiach polskich jako misyjny ruch odnowy moralnej w Kościele Rzymskokatolickim.
48,00 PLN
Marketing usług hotelarskich
Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na uwzględnieniu najnowszej wiedzy na temat nowych form produktu, globalizacji, łańcuchów hotelarskich, nowych narzędzi promocji i dystrybucji (Internet, sprzedaż bezpośrednia, telefonia komórkowa). Autor podaje też nowe dane statystyczne. Książka jest przeznaczona dla uczniów oraz studentów kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Hotelarzom ksiażka pomoże zaś usystematyzować oraz uzupełnić wiedzę praktyczną.
61,90 PLN
Marketing w bibliotece
Pierwsze w Polsce pełne opracowanie tego tematu.
26,25 PLN
Marketing w procesie zarządzania firmą Danmark
Niniejsza publikacja daje wszechstronny opis zagadnień marketingu.
31,50 PLN
Marketing w sporcie
Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy przybliża w sensie ogólnym i definicyjnym podstawowe pojęcie marketingu. Drugi rozdział prezentuje marketingową działalność organizacji sportowych w Polsce w okresie transformacji na tle międzynarodowych organizacji sportowych.
31,50 PLN
Strona 58 z 156      54 55 56 57 58 59 60 61 62