Jesteś tutaj:
Wprowadzenie nowego produktu na rynek telefonii bezprzewodowej przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. na przykładzie usługi GPRS
Wprowadzenie nowego produktu na rynek telefonii bezprzewodowej przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. na przykładzie usługi GPRS
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili: Wprowadzenie nowego produktu na rynek telefonii bezprzewodowej przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. na przykładzie usługi GPRS, kupili również:
To opis historii powstania, rozwoju i udziału w obu wojnach światowych brytyjskich okrętów:
39,90 PLN
W książce przedstawiono klasyfikację i zasady sporządzania różnego rodzaju ciast, kremów, mas oraz innych półproduktów ciastkarskich (pomad, syropów, glazur, polew, galaretek oraz przetworów), omówiono zasady zdobienia i dekorowania wyrobów, ich ocenę jakościową oraz przedstawiono schematy produkcji różnego rodzaju ciast, wafli i lodów.
59,90 PLN
Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy przybliża w sensie ogólnym i definicyjnym podstawowe pojęcie marketingu. Drugi rozdział prezentuje marketingową działalność organizacji sportowych w Polsce w okresie transformacji na tle międzynarodowych organizacji sportowych.
31,50 PLN
Podręcznik dla uczniów zasadniczych szkół zawodowych, zawód stolarz. Omówiono w nim materiały niedrzewne, suszenie i konserwację drewna, jego obróbkę oraz maszynowe cięcie drewna i materiałów drzewnych.
39,10 PLN