Jesteś tutaj:
Strona główna »
Ekonomia, biznes, zarządzanie »
Wprowadzenie nowego produktu na rynek telefonii bezprzewodowej przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. na przykładzie usługi GPRS
Reprezentujesz księgarnię lub wydawnictwo? Skontaktuj się z nami!  Logowanie / Rejestracja

Wprowadzenie nowego produktu na rynek telefonii bezprzewodowej przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. na przykładzie usługi GPRS

Twoje nazwisko i imię*
Adres e-mail osoby, do której chcesz wysłać powiadomienie.*
Pola oznaczone * są wymagane

Wyślij powiadomienie

Ekonomia, biznes, zarządzanie

Cena: 31,50 PLN

Format: 170x240
Rok wydania: 2005
Liczba stron: 72
ISBN: 83-60095-05-1
Autor: Kowalczyk Agnieszka
Język: polski
Wydawnictwo: Promotor
Oprawa: Miękka


PTC Sp. z o.o. była pierwszym operatorem telefonii komórkowej w Polsce, który zaproponował klientom wszechstronne i nowatorskie rozwiązania oparte na nowej technologii GPRS.

Cztery lata doświadczeń przedsiębiorstwa na polskim rynku telefonii komórkowej oraz znajomość rosnących potrzeb abonentów pozwoliły operatorowi przygotować ten nowy, rewolucyjny produkt i zakończyć sukcesem jego wprowadzenie na polski rynek telefonii bezprzewodowej.
Ilość

Kontynuuj zakupy   do koszyka
Powiadom znajomego   Pokaż kartę produktu
Dodaj opinię

Klienci, którzy kupili: Wprowadzenie nowego produktu na rynek telefonii bezprzewodowej przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. na przykładzie usługi GPRS, kupili również:

Białe słonie Courageous, Glorious, Furious
To opis historii powstania, rozwoju i udziału w obu wojnach światowych brytyjskich okrętów:
39,90 PLN
Ciastkarstwo. Technologia dla szkół zasadniczych
W książce przedstawiono klasyfikację i zasady sporządzania różnego rodzaju ciast, kremów, mas oraz innych półproduktów ciastkarskich (pomad, syropów, glazur, polew, galaretek oraz przetworów), omówiono zasady zdobienia i dekorowania wyrobów, ich ocenę jakościową oraz przedstawiono schematy produkcji różnego rodzaju ciast, wafli i lodów.
59,90 PLN
Marketing w sporcie
Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy przybliża w sensie ogólnym i definicyjnym podstawowe pojęcie marketingu. Drugi rozdział prezentuje marketingową działalność organizacji sportowych w Polsce w okresie transformacji na tle międzynarodowych organizacji sportowych.
31,50 PLN
Stolarstwo. Technologia i materiałoznawstwo, cz.2
Podręcznik dla uczniów zasadniczych szkół zawodowych, zawód stolarz. Omówiono w nim materiały niedrzewne, suszenie i konserwację drewna, jego obróbkę oraz maszynowe cięcie drewna i materiałów drzewnych.
39,10 PLN
Tak było w Bieszczadach
Walki polsko-ukraińskie 1943-1948
107,10 PLN