Jesteś tutaj:
Strona główna »
Informatyka »
Vademecum Administratora Microsoft Exchange Server 2003. Wydanie II, rozszerzone i uzupełnione
Reprezentujesz księgarnię lub wydawnictwo? Skontaktuj się z nami!  Logowanie / Rejestracja

Vademecum Administratora Microsoft Exchange Server 2003. Wydanie II, rozszerzone i uzupełnione

Informatyka

Cena: 71,40 PLN

Format: 139x203
Rok wydania: 2006
Liczba stron: 470
ISBN: 83-88440-77-2
Wydawnictwo: APN Promise
Język: polski
Autor: Stanek William R.
Oprawa: Miękka


Praktyczny, poręczny przewodnik po Exchange Server 2003!
Ten poręczny i zwięzły przewodnik kieszonkowy pozwala błyskawicznie znajdować odpowiedzi na pytania z zakresu zarządzania wymianą wiadomości przy użyciu Exchange Server 2003 w komputerach biurkowych, przenośnych i zdalnych.

Zawiera opisy ­podstawowych ­procedur działania i codziennych zadań w formie tabel przeglądowych, instrukcji krok po kroku i list. Dostarcza dokładne informacje potrzebne do rozwiązywania problemów i kontynuowania pracy – zarówno przy biurku w miejscu pracy, jak i poza nią.
Zawiera również informacje o udoskonaleniach i zmianach wprowadzonych przez Service Pack 2.

Szybki dostęp do informacji na następujące tematy:
• Konfigurowanie i zarządzanie klientami Exchange
• Administrowanie użytkownikami i kon­taktami przy użyciu usługi katalogowej Active Directory
• Konfigurowanie przywilejów, praw dos­tępu i limitów pamięci dla skrzynek pocztowych
• Implementowanie zasad Exchange i usta­wianie zabezpieczeń
• Zarządzania grupami składowania, maga­­zynami danych i bazami danych
• Korzystanie z grup zabezpieczeń i dystrybucji, list adresowych i szablonów
• Tworzenie folderów publicznych i administrowanie nimi
• Konfigurowanie serwerów wirtualnych SMTP, IMAP4, POP3 i HTTP
• Obsługa mobilnych użytkowników programów Microsoft Outlook® i Outlook Web Access
• Wykonywanie i odzyskiwanie kopii zapasowych oraz monitorowanie wydajności serwera
• Konfigurowanie mechanizmów Sender ID oraz Intelligent Message Filter
• Konfigurowanie rozszerzonych opcji zabezpieczeń zawartych w dodatku Service Pack 2

Ilość

Kontynuuj zakupy   do koszyka
Powiadom znajomego   Pokaż kartę produktu
Dodaj opinię

Klienci, którzy kupili: Vademecum Administratora Microsoft Exchange Server 2003. Wydanie II, rozszerzone i uzupełnione, kupili również:

„Łupaszka” „Młot” „Huzar” Działalności 5 i 6 Brygady Wileńskiej AK 1944-1952
Autorzy w efekcie długotrwałych badań opracowali pierwszą bodaj, tak szczegółową i dokładną monografię jednego z najważniejszych zgrupowań polskiej antykomunistycznej partyzantki okresu lat powojennych.
145,95 PLN
Analiza techniczna w przemyśle spożywczym. Część ogólna
W podręczniku podano podstawowe wiadomości z zakresu wyposażenia laboratorium, zasad pobierania próbek do analiz w przemyśle spożywczym oraz analizy ilościowej, wagowej i objętościowej.
57,80 PLN
Dawne Pokucie i Huculszczyzna w opisach cudzoziemskich podróżników. Wybór tekstów z lat 1795-1939
Siedem opisów Pokucia i Huculszczyzny, powstałych na przestrzeni prawie 150 lat (1794- 1939), a sporządzonych przez cudzoziemskich podróżników, było dotąd znanych jedynie wąskiemu gronu badaczy. Dzięki tej publikacji, opisami tymi będą mogły się zainteresować szersze kręgi miłośników Huculszczyzny.
45,90 PLN
Egzamin  70-291: Wdrażanie, zarządzanie i obsługa infrastruktury sieciowej Windows Server 2003 Training
Oficjalny zestaw szkoleniowy plus testy ćwiczeniowe – uzupełniony o modyfikacje zawarte w dodatku Service Pack 1. Podręcznik ułatwia zdobycie umiejętności wymaganych przez egzamin MCP 70-291, przydatnych także w codziennej pracy. Przedstawiony materiał pozwala na opanowanie wiedzy we własnym tempie poprzez szereg lekcji, ćwiczeń praktycznych, zadań z rozwiązywania problemów i pytań kontrolnych.
187,95 PLN
Faktoring jako jedna z metod finansowania przedsiębiorstw na polskim rynku finansowym
Celem książki jest przedstawienie instytucji finansowej, jaką jest faktoring.
36,75 PLN
Instytucje opieki nad dzieckiem w międzywojennej Łodzi
Dostępne w 24 godziny
Grono wychowanków łódzkich placówek opiekuńczo-wychowawczych z czasów międzywojnia, których Autorce udało się z wielkim trudem odszukać odmówiło rozmowy na temat ich dzieciństwa nawet w sensie rozważań bardzo ogólnych. Nie chcieli wracać tak daleko. Od jednego z rozmówców usłyszała, że wspomnienia te jeszcze bolą, bycie gorszym, "prijuciarzem" zostawiło piętno na całym ich późniejszym, dorosłym już życiu.
42,00 PLN
Iran. Państwo i religia
Drugie wydanie książki o Iranie, poprawione i uzupełnione. Autorka podejmuje trud zaprezentowania współczesnej kultury politycznej islamskiej Republiki Iranu, dla której inspiracją był charyzmat ajatollaha Chomejniego, oraz przedstawienia podstaw tożsamości narodowej Irańczyków. Dociekania autorki są wsparte analizą dwóch konstytucji irańskich.
35,00 PLN
JAVA Kurs podstawowy. Najnowsza wersja JAVA SE 6
Doktor inż. Anna Kamińska wykładanie języka Java rozpoczęła na Politechnice Lubelskiej już w 1999 roku. Niniejsza książka jest owocem wieloletnich doświadczeń w tej dziedzinie. Zawiera doskonale i zwięźle przedstawioną teorię, ilustrowaną ciekawymi przykładami. Opanowanie zaprezentowanych tu podstaw języka umożliwi czytelnikom wejście w świat Javy i przyswojenie innych technologii z tym związanych: od baz danych po telefonię komórkową.
42,00 PLN
Język hindi. Część I. Kurs podstawowy
Podręcznik zawiera zasób podstawowych wiadomości z gramatyki współczesnego standardowego języka hindi wraz z praktycznym materiałem ilustracyjnym w postaci tekstów, dialogów i ćwiczeń. Warszawa 2006, wyd. III, poprawione i uzupełnione Warszawa 2009, wyd. IV, poprawione
45,00 PLN
Język perski
Język perski jest oficjalnym i urzędowym językiem Iranu. Posługuje się nim nie tylko 30 mln Irańczyków w samym Iranie, ale także mniejszości narodowe w krajach sąsiednich. Należy do rodziny języków indoeuropejskich. Przejął od Arabów alfabet i zapożyczył wiele słów z ich języka.
25,00 PLN
Kultura języka polskiego. Praktyczne ćwiczenia
Celem ćwiczeń jest kształtowanie umiejętności poprawnego posługiwania się wszystkimi składnikami systemu współczesnej polszczyzny.
25,90 PLN
Marketing w sporcie
Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy przybliża w sensie ogólnym i definicyjnym podstawowe pojęcie marketingu. Drugi rozdział prezentuje marketingową działalność organizacji sportowych w Polsce w okresie transformacji na tle międzynarodowych organizacji sportowych.
31,50 PLN